Do złożenia zamówienia w naszym sklepie nie ma potrzeby posiadania konta. Jednakże posiadacze konta mają wiele korzyści. Ich dane do zamówień są zapisane dzięki czemu nie muszą ich każdorazowo wpisywać oraz dostęp do historii zamówień.

Niestety, nie przyjmujemy zamówień składanych telefonicznie. Jeżeli napotkają Państwo jakiekolwiek problemy przy składaniu zamówienia na modjeska.pl prosimy o kontakt z naszą infolinią.

Klienci posiadający konto mogą sprawdzić stan swoich zamówień w zakładce moje konto. Każdy kupujący otrzymuje informacje na temat postępów nad jego zamówieniem drogą mailową na adres podany w trakcie składania zamówienia.

Oczywiście że tak! Wystarczy wpisać w trakcie składania zamówienia nazwę firmy oraz NIP. Faktura Vat zostanie przesłana wraz z zamówieniem.

Swoje adresy: rozliczeniowy oraz adres dostawy można zmienić w zakładce moje konto. dodatkowo możesz zawsze zmienić swój adres jednorazowo w trakcie zamówienia.

Przy wysyłce wszystkie paczki zabezpieczamy tak, aby nic złego po drodze się im nie przydarzyło. Prosimy każdorazowo sprawdzać stan zawartości przy kurierze. Gdyby jednak w przesyłce coś było uszkodzone prosimy o spisanie protokołu uszkodzenia z kurierem. Więcej na ten temat znajdą Państwo w zakładce zwroty i reklamacje

Niestety nie, aktualnie pracujemy nad tym aby w przyszłości wysyłka zagraniczna była dostępna na naszym sklepie.

Nasze zamówienia wysyłamy najszybciej jak to możliwe. Więcej na ten temat mogą Państwo znaleźć w zakładce czas realizacji.

Staramy się aby nasi klienci mogli skorzystać ze swojej ulubionej metody płatności. Aktualnie dostępne są trzy metody płatności: przelew tradycyjny, za pobraniem, oraz szybkie płatności T-pay gdzie dostępnych jest kilkanaście metod płatności w tym BLIK oraz szybkie przelewy online. Więcej na temat metod płatności można przeczytać w zakładce metody płatności.

Szanujemy czas naszych użytkowników, dlatego dane te można łatwo zmienić w panelu moje konto w zakładce szczegóły konta.

Przy każdym produkcie załączona jest odpowiednia tabela z rozmiarami. Dodatkowo wszystkie tabele rozmiarowe są zebrane w podstronie Tabele rozmiarów. Na naszym blogu regularnie publikujemy porady odnośnie tego jak prawidłowo mierzyć poszczególne wymiary.

Bywa tak, że próba dostawy jest podejmowana w momencie gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo lub awizo zaginie. Prosimy zgłaszać takie przypadki na infolinii lub mailowo, każdorazowo postaramy się wyjaśnić przypadek indywidualnie.

Jeżeli wybrali Państwo metodę dostarczenia paczki za pomocą paczkomatu otrzymają Państwo wiadomość SMS na numer podany podczas składania zamówienia. W wiadomości będzie się znajdował kod odbioru. Podchodzimy do wskazanego paczkomatu, wybieramy opcję odbiór paczki, wpisujemy swój numer telefonu oraz kod odbioru w odpowiednie pola i wyciągamy przesyłkę. Prosimy sprawdzić czy paczka nie jest uszkodzona.

Czasami przesyłka zostaje przekierowana do POPu lub innego paczkomatu ze względu na to że paczkomat docelowy jest pełny. Jeżeli tak się stanie, otrzymają Państwo informację o tym gdzie odebrać przesyłkę w wiadomości SMS.

Zapomniane hasło można odzyskać poprzez opcję zapomniałem hasła znajdującą się na stronie logowania. Po wpisaniu maila na Państwa konto przyjdzie mail z linkiem pozwalającym na zmianę hasła.