Reklamacja

Dokumentem uprawniającym do złożenia reklamacji jest dowód zakupu. Okres gwarancji jest 

Zastosowanie się do poniższego wzorca postępowań bardzo ułatwia nam rozpatrzenie Państwa reklamacji.

Nasza procedura reklamacyjna:

  1. Klient informuje nas mailowo o tym że chce złożyć reklamację oraz wysyła zdjęcia produktu który posiada wadę. Maila należy wysłać na adres [email protected]
  2. Klient jest na bieżąco informowany o stanie swojej reklamacji przez cały proces.
  3. Klient wypełnia formularz reklamacyjny oraz pakuje go do paczki wraz z towarem oraz dowodem zakupu (paragon, potwierdzenie płatności).
    Formularz reklamacyjny znajduje się tutaj.
  4. Prosimy o wysłanie paczki ze zwrotem na adres firmy:
    RayBielsko Kamila Łukaszek
    ul. Bukowa 62
    43-400 Bielsko-Biała

    Nie odbieramy produktów wysłanych do paczkomatów oraz tych wysłanych za pobraniem.

  5. Po otrzymaniu paczki rozpatrzymy ostatecznie Twoją reklamację w ciągu 14 dni od przyjęcia towaru.

 

Zwrot towaru

Zgodnie z prawem konsumenckim przysługuje Państwu 14 dni na zwrot towaru jednak nasz sklep wydłuża ten czas do 30 dni.

Ze względu na specyfikę naszych produktów część z nich nie podlega zwrotowi na podstawie art. 38 Prawa Konsumenckiego. Niektóre produkty z naszego sklepu (na przykład: majtki, piżamy i stroje kąpielowe) ze względów higienicznych nie mogą być zwrócone i ponownie włączone do sprzedaży. Produkty objęte tym obostrzeniem są zaplombowane, zerwanie tych plomb skutkuje brakiem możliwości zwrotu.

Klient ma prawo zwrócić towar i otrzymać za niego dokładnie tyle ile zapłacił. Klient ponosi jedynie koszt wysłania do nas paczki zwrotnej.

Zastosowanie się do poniższego wzorca postępowań bardzo ułatwia nam rozpatrzenie Państwa zwrotu.

Nasza procedura przyjęcia zwrotu od Klienta:

  1. Klient informuje nas mailowo lub telefonicznie o chęci odstąpienia od umowy oraz weryfikuje stan produkty (czy posiadał plomby, jeśli tak to czy są zerwane)
  2. Klient wypełnia formularz zwrotu oraz pakuje go do paczki wraz z towarem oraz dowodem zakupu (paragon, potwierdzenie płatności).
    Formularz odstąpienia od umowy znajduje się tutaj.
  3. Prosimy o wysłanie paczki ze zwrotem na adres firmy:
    RayBielsko Kamila Łukaszek
    ul. Bukowa 62
    43-400 Bielsko-Biała

    Nie odbieramy produktów wysłanych do paczkomatów oraz tych wysłanych za pobraniem.

  4. Po otrzymaniu paczki zostaną Ci przelane pieniądze w ciągu 14 dni, jednak postaramy się to zrobić jak najszybciej.

 

Uszkodzona paczka

Każdorazowo przy odbiorze paczki powinieneś sprawdzić stan paczki oraz otworzyć ją i sprawdzić w jakim stanie jest jej zawartość. Jeżeli zaraz po przyjściu towaru zorientowałeś się że Twoja paczka jest uszkodzona skontaktuj się bezzwłocznie z Twoim kurierem i spiszcie protokół uszkodzenia paczki. Po informuj nas także o tym fakcie. Zrobimy wszystko żeby jak najszybciej rozwiązać Twój problem.